woensdag 7 oktober 2009

Les 1

In de eerste les moesten we een van onze beste werkstuk meenemen om kennis te maken met elkaar, te laten weten waarom wij docent willen worden en wie hadden ons gesteund om docent te worden.

Het was wel interessant om te zien hoe anders iedereen manier van werken waren. Bij mij was mijn moeder en docent kunst van de voortgezet onderwijs mijn ondersteuners.
Mijn moeder is mijn “Hero”, zij is altijd daar voor mij en zegt altijd tegen mij doe iets dat je leuk vind om te doen.

Mijn werkstuk ging over : “ Outcast within the world”

Ik had het vorige jaar voordat ik naar Nederland verhuisd getekend met bedoeling, op een eiland wonen of een land is heel anders. Op St. Maarten is het altijd warm en hier heeft het verschillende seizoenen enz. Ook omdat ik 18 was, toen ik hier naar toe verhuisd en direct op kamers ging wonen, moet ik alles voor mezelf doen met hulp van mijn familie.

Verder hadden we gediscuseerd over: " wat zijn de kenmerken van een ideale docent?"

Mijn kenmerken van een ideale docent:
-gelegenheid bieden
-uitdagen
-geest verruimen
-stimuleren
-enthusiastisch
-individuele gerichtheid
-wees duidelijk waarop die gaat beoordelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten